Problemy z pajączkami

Ostatnio mam problem z popękanymi naczynkami kolo nosa i nawet te niechciane pajączki pojawiły się na moich policzkach. Na początku w ogóle nie wiedziałam jak sobie z nimi dać radę, jakiego kremu używać. Zaczęłam szukać informacji  oczywiście w Internecie i znalazłam świetny artykuł o kremach dla osób mających dokładnie takin sam problem jak ja.  Tutaj zamieszczam link do artykułu, może ktoś skorzysta http://gaki.pl/krem-do-cery-naczynkowej/. Jak tylko przeczytałam ten artykuł  natychmiast w aptece internetowej  zakupiłam  odpowiedni dla mnie krem. Bardzo jestem ciekawa jak poradzi sobie z moją cerą. Macie swoje ulubione kremy? Może znacie jakieś proste i speawdzone sposoby domowe jak radzić sobie z cerą naczynkowa?

krem na naczynka

Skomentuj

