Maniaczka gadżetów

Lubię wszelkie nowinki technologiczne, no nic na to nie poradzę. Wiele z moich koleżanek, niezwykle to dziwi. Często mi się pytają po co mi kolejny sprzęt, bo one nawet nie wiedziałyby do czego go wykorzystać. A ja jak najbardziej używam moje zabaweczki. Aktualnie na tapecie jest tablet, bo w takie ponure i chłodne wieczory, nie mam ochoty siedzieć przy komputerze. A tablet mogę zabrać ze sobą do łóżka, położyć się czy usiąść i pod ciepłym kocykiem korzystać z dobrodziejstw internetu. Sprzęt ten jest na tyle lekki, że także bez problemu, zabierzemy go w podróż. A jeśli wykupimy bezprzewodowy internet, to możemy pracować czy robić przelewy, nawet w trasie.

sony-tablets1-hands2-lg

Skomentuj

