Wkręcona w bieganie

Biegam, bez względu na pogodę. Również podczas deszczu i upału. Tak się zawzięłam.

W moich codziennych treningach, zawsze muszę mieć dwie rzeczy ze sobą. Po pierwsze są to moje najwygodniejsze na świecie buty do biegania oraz słuchawki z muzyką. Mam model słuchawek, wkładany do uszu, ale taki że nawet podczas szybkiego joggingu, nic mi nie wypada. Co najlepsze kupiłam je za niecałe 100 złotych. A naczytałam się necie, na różnych forach, że bez tysiaka, to nic nie znajdę. Jak widać, na moje amatorskie treningi – słuchawki mam wystarczające. Muzykę słuchać, biega mi się wygodnie, buty nie cisną…czego chcieć więcej?

happy-runner

Skomentuj

